تقدیر از خانواده شهید مدافع سلامت

در مراسمی از خانواده شهید دكتر آقامحمدی و دكتر شهرستانی تقدیر و از صبر و استقامت همسر و فرزندان این شهید بزرگوار تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور معاونین دانشجویی فرهنگی و پشتیبانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، سرپرست اداره شاهد و ایثارگر و سرپرست دبيرخانه شوراي بررسي مواردخاص دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گردید از خانواده شهید دکتر آقامحمدی و دکتر شهرستانی تجلیل شد.

سید علی اکبر هاشمی راد معاون دانشجویی فرهنگی در این مراسم ضمن تاکید بر ادامه زحمات این شهیدان و مسئولیت که به عهده دانشگاه است، گفت: در روزهایی که کرونا در میان مردم موج می‏زد، کادر پزشکی و مدافعان سلامت با جان فشانی و از خود گذشتگی صحنه های زیبایی از خودگذشتگی و ایثار به تصویر کشیدند و امروزه همه به خصوص مسئولین، مدیون این حجم از رشادت ها هستند.

موسی ایثاربخش معاون پشتیبانی نیز گفت: ضمن تشکر از زحمات کادر پزشکی در درمان کرونا، حضور نیروهای داوطلب که جهاد فی سبیل الله انجام می‏دهند هم نشانه قدردانی عملی ملت ایران از جامعه پزشکی می‏باشد.

زینب نجفی فرهادلو نیز گفت: نسل جوان ما باید رشادت‏ها و جان فشانی‏های شهیدان بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار داده و همچنین ما مسئولین فرهنگی همواره باید یاد این عزیزان را در راستای حفظ آرمان‏های جمهوری اسلامی ایران زنده نگه داریم.

در پایان به رسم یاد بود تندیس دهمین دوره ملی فداکاری، لوح تقدیر و هدایایی به خانواده این شهید مدافع سلامت اهداء گردید.